CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Ketahuilah setiap sesuatu di dalam pemerhatian dan pengawasan Tuhanmu. Wahai diriku, ketahuilah bahawa semua perkara yang berlaku kepadamu berada di dalam pengetahuan Allah. Semuanya di dalam pemerhatian dan pengawasanNya. Sesungguhnya Allah mengetahui apa sahaja yang engkau alami. Dia amat mengetahui segala yang menimpa dirimu. Allah mengetahui penderitaan hambaNya. Engkau ditimpa susah dan sakit. Engkau menderita dan engkau sabar di dalam menanggung penderitaanmu itu. Kesabaranmu itu tidaklah sia-sia kerana ianya dinilai tinggi oleh Tuhanmu.

Friday, October 15, 2010

Saya Menjadi "Anak Dara" kembali..=)

Hye korunk..=)
waa..tajuk nye tidak tertahan kan?
hahahaha

iye..
saya telah bersuka ria bersama sahabat -sahabat saya..
makan..nonton wayang & bergossip pasti agenda nye!
hehehe..
tapi,
saya keluar dengan mendapat izin dari sang suami ye..
hehehe..

Puan Penna & Cik Pqah..

saya bersama sahabat si Cik Pqah..nama beliau ialah Nurul Nadiah..apabila dia menjadi sahabat Cik Pqah..secara tidak langsung turut menjadi sahabat saya..
buat si Nadiah: "wei,mano adiah kawen aku haa?hahahaha.."

Cik Pqah & Cik Nadiah..mereka single lagi ye..

kami menonton movie "Jangan Pandang Belakang"..
adoii..
aku tertido wei!!
gile boring..
x besh!
nih hanya pendapat aje ye..
dengan suasana dalam wayang tuh sangat la bising..
mmg x ada mood nak tengok..

x kesah la kan..
apa-apa pun..
saya happy dapat bersama sahabat-sahabat saya!

buat Dreamlover yg lain..
nanti kite ketemu jugak ye..
=)

0 Meninggalkan Jejak: